Utan för mig just nu

Någon mer än jag som inte vill något annat än gömma sig under täcket när det är sånt här jävla pissväder?.
Pratat en del med felicia under dag, vi har inte pratat på hundra tals år. Vi som umgicks så mycket i 6-7  :(.
jaja, vi ska ju ändå ses snart och fixa med hennes löshår :). underbart. idag ska jag vara hemmafru, mamma ringde nyss och sa att hon ville träna, och då kom frågan om jag ville laga mat till mig och mina fina syskon, och det är väl klart att jag kan göra det. Finns inget bättre än att laga mat och när någon tycker om det man gör så blir man verkligen sjukt glad, ett plus till det!  / Love

Kommentarer
Postat av: feliciaaaaaa

ush saknar den gamla tiden :/ men underbart att börja ta tag i de lite igen! PUSssssss<3

2010-11-16 @ 00:49:58
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: ida

visst är han, men inte i sättet kanske ;)

2010-11-16 @ 12:18:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0