två inlägg är bättre än inget!

Borde ha skrivit mer, men har inget att skriva idag meren att jag har varit hos min söta Elvi, gick väl sådär. Men hon börjar lära sig nu, öppnar munnen direkt när bettet ska in, nu gäller det bara att träna att få henne att stå stilla.
men men slänger in bilder och en video på oss sen.


Just nu sitter jag på tåget påväg hem till mamma, ska bli skönt att komma hem, känns som att det var år sen jag sov hemma. Ändå så var det senast igår, för er som inte vet så bor jag hos min farmor för att slippa pendla ifrån göteborg till stenungsund, går i skola där. Anteckna också att jag saknar min fina pojkvän, kan vara bra att veta!
Några sötis bilder, med min fina mjukis dress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0