mys i soffan.

Ligger i soffan och kollar på Dr.Phil med min fina syster, mår verkligen inte alls bra..känner mig som en zombie ungefär, kan inte ens andas typ och mitt huvud sprängs snart kan det bli bättre eller?, tror knappast det du!. Är as glad typ, har haft över 60 läsare i 3 dagar i rad nu inte så mycket för er men för mig är det mycket (a). men men nu ska jag vila och sen hjälpa mamma med maten, vi ska äta kyckling, potatissallad, sallad & bauget :D. gottt!

Min fina stora syster på bilden :)


love / alexandra

Kommentarer
Postat av: j'raustein

awsome dude, jag har också huvudvärk så sluta klaga (K)

2010-11-16 @ 19:19:39
Postat av: alice

fina e ni<3

2010-11-16 @ 19:27:55
Postat av: melisa

hejj, fin blogg ;) hur är det med dig ?

2010-11-17 @ 09:14:26
URL: http://meliisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0