Godmorgon!

Sitter på tåget påväg hem till göteborg, lite skönt med skola imorgon tycker jag allt. Att få annat att tänka på.
igår var jag bara med timmie och myste, fast mest satt vi nog vid var sin dator och spelade, eller han spelade. Jag fixade med en header, tror jag har blivit lite beroende av det. Har gjort en blogg där jag över att göra olika designer, lite mobbad är jag nog allt! hihi.


Det har varit ett mysigt lov men ändå rätt segt, har nog inte gjort något annat än att vara med timmie, förutom att jag ridit och varit med viktoria bebisen en gång, fan! vi som skulle hittat på massor, jag skulle även badat med elin men ingen dag passade oss båda, sånt är tråkigt. Jag måste även ta tag i skolan och ridningen nu, elvi är säkert jätte ledsen när ingen rider henne, HAHA knappast! fast ne hon tycker om mig, det vet jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0