fy sjutton!

Det gick så jäkla bra va, först pyssla vi lite med henne sen red vi lite i padocken. Victoria testade även rida lite granna, gick as bra (förutom att hon bara längtade efter fina mig), efter det fick vi för oss att vi skulle rida två på henne, Då var det bara att gå till stallet ta av sadeln och rida barbacka. Testade en stund själv innan travade lite också kändes rätt bra för en häst som inte är inriden, sen var det bara för vickan att hoppa upp där hade vi ett litet problem känndes som vi försökte få upp i ett år, men tillslut kom hon upp (avhjälp av en plaststol) haha tvungen att tillägg liksom.
När vi sen var klara och skulle ge henne lite belöning, så stod hon och åt och jag klant huvudet skulle naturligtvis få för mig att börja borsta, så hon knäcker hela borsten. Gissa hur mycket vi skrattade och hur jävla svårt det var att borsta med en liten borste fick ju nästan lägga mig ner för att nå! hääärligt. Tog några bilder men har ingen sladd med mig så får lägga in dem imorgon när jag ska till mamma!. Nu ska jag plugga äckliga svenska, och sen spela lite med min söta farmor och tillslut sova! (om jag har tur kanske min duma pojkvän vill ringa).
Jag just nu, ny duschad och osminkad men lika söt ändå! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0