.

Känns som att jag har blivit för lat enbart för att det är lov, får man skylla på det? det borde man iallafall.
Sket i att rida idag mådde inte alls bra inatt och i morse, lite synd hade velat vara med viktoria :(. Men men snart är det skola och då får jag ju träffa henne varje dag :D:D. Nu ska jag hoppa in i duschen och kanske känner jag mig lite bättre efter det? borde ju funka hihi!.
Ja juste jag borde göra om min header, lite för gamla bilder haha :D. får försöka fixa det ikväll, har ju kunnat det så borde nog fixa det en gång till, annars vet jag att min fina vän jiffi kan sånt? hihi hoppas hon läser detta nu då (a).
Ni får en bild på mig och min fina stora syster så länge! så hörs vi senare. Love!


Kommentarer
Postat av: Jiffi

hej å hå man ser dina trosor

2010-11-04 @ 20:15:20
URL: http://jiffi.blogg.se/
Postat av: big sis'

gräslig bild, men du är fin <3

2010-11-04 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0